video-vlasno

У Вінниці на Сабарові сутички: побили активістів та журналіста  

29 серпня 2017, 10:39

Сьогодні, 29 серпня, у вінницькому мікрорайоні Сабарів чергове загострення

Vlasno.info
Новини Вінниці | Новости Винницы | ВЛАСНО.info

У Вінниці на Сабарові сутички: побили активістів та журналіста  

  Vlasno.info   Коментарі (60)


Сьогодні, 29 серпня, у вінницькому мікрорайоні Сабарів чергове загострення: активісти стверджують, що на поле привезли чимало працівників комунальних служб, повідомляє Vlasno.info. Також із відео, яке знімають активісти, видно, що на поле заїхала техніка.

На місце події виїхав кореспондент Vlasno.info Богдан Новак. Однак вже за кілька хвилин зателефонував до редакції та повідомив, що йому розбили обличчя та бризнули в очі газом.

— Все пече, я нічого не бачу, а з губи іде кров, – розповів журналіст по телефону.
побитий журналіст Богдан Новак фото
побитий журналіст Богдан Новак фото
побитий журналіст Богдан Новак фото
побиття Богдана Новака фото


Постраждав поліцейський

10:50 – Як стало відомо на дану годину, на місці події працюють дві швидкі, медики яких надають першу допомогу журналістові та активістам. Богдан Новак розповів, що його повалили на землю та били ногами по обличчю, не зважаючи на те, що він представився журналістом.

Наразі він поїхав до лікарні на обстеження, оскільки, каже, у нього паморочиться у голові.
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото
сутички в Сабарові фото

Окрім кореспондента, "дісталося" і активістам. Серед них — Юлія Піскунова, яка знімала, все, що відбувалося на камеру мобільного. Також постраждав один з оперативних співробітників вінницького міського відділу поліції, який був на місці події у штатному. Йому також побили обличчя та бризнули газом.

Однак затримати тих, хто бив наразі не вдалося. Ці люди були у капюшонах, які закривали верхню частину обличчя, та пов'язках, які закривали нижню частину. Після того, як вони відтіснили протестувальників з поля та побили людей, зникли.

Як передають наші кореспонденти, наразі на полі близько тисячі осіб. Біля входу встановлюються ворота.

11:30 – головний редактор газети "Правди сила", Ірина Басенко намагалась запитати у чоловіка, який був на полі у костюмі з краваткою, чому він не на роботі. Однак той почав виривати в неї з рук телефон, на який вона вела відеозйомку. Коли ж їй на допомогу прийшли колеги-журналістки, він обох їх штовхнув та хотів піти з місця події. Однак жупрналісти разом з мешканцями сабарова не дали йому цього зробити, покликали поліцейських, щоб ті відібрали у нього пояснення. Люди провели чоловіка вигуками "Ганьба!". Наразі Ірина Басенко пише заяву до поліції щодо перешкоджання діяльності журналіста.

Загалом ситуація не змінилась: і сабарівчани, і ті, хто приїхали на поле, залишаються на своїх місцях. За словами кореспондентів Vlasno.info на місці подій побільшало правоохоронців. На поле приїхав відомий вінницький правозахисник Валерій Палій. Біля нього згуртувались сабарівчани та влаштували імпровізоване віче.

Відео Юлії Піскунової, фото Vlasno.info


  Vlasno.info   29 серп. 2017 Друк Коментарі

Коментарі    Оновити список коментарів

VIN
-1 # VIN 03.09.2017, 19:23
Сабаровской народной республики не Будет! Лесом...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
георгій
+1 # георгій 31.08.2017, 21:48
Я за професійний діалог. Питання швидше екологічне. Проект міськради пройшов Державну комплексну цільову експертизу, куди входить висновок екології. Чи є серед сабарівчан хоч один еколог, який може професійно та обгрунтовано заперечити цьому висновку? Без тече, воняє і т.п.? А з замірами та показниками.
Я думаю сабарівчани в силах виторгувати капітальну реконструкцію очисних споруд: щоби запахів не було зовсім, прокладення нового каналу через поле, забезпечення якісним водопроводом.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Споживчий центр
0 # Споживчий центр 01.09.2017, 14:48
Георгій, він же Юрій (шутка), що значить "виторгувати"? В цьому вся наша продажна влада торгашів. Покажіть експертизу, покажіть норми ДержСанПіну людям, вони не повинні бути екологами, юристами. У вас все задом наперед. Ви порадились з людьми, може ви зібрали нормальні слухання з тими екологами, які підписали експертизу, щоб люди подивилися їм в очі?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Nikita
-1 # Nikita 30.08.2017, 10:32
От Малиновскому зриває)), а людей використовують, нагнітають!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Олександр Петрович
+8 # Олександр Петрович 30.08.2017, 00:04
ШАНОВНІ ВІННИЧАНИ!!!! А Ви знаєте, що кладовище хотять облаштувати на території очисних споруд в Сабарові? Вдумайтесь в це сусідство. Там величезні відкриті котловани ,заповнені каналізаційними стоками ( какашками),які випаровують свою смердоту день і ніч. А Ви хочете.шановні городяни, в пам'ятні дні стояти біля могил своїх рідних і вдихати ту гидоту? Сморід розловсюджується дуже далеко (від ел. мережі і до Сабарова). Машини ,які рухаються по Сабаровському шосе негайно закривають вікна біля цього поля. Це як треба не поважати городян,щоб запропонувате таке *вонюче місце !? Джерело: vlasno....
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:25
Олександре Петровичу, цілком і повністю з вами згоден. Від себе лише додам коротенько. В Сабарові вже є чотири кладовища. Крім того, не забувайте про сабарівський гранітний кар"єр. Більше того, через поле, на якому заплановано поставити кладовище, протікає стічна канава з очисних споруд, по 50 кубів неочищеної рідини щодоби. Очисні споруди вже не справляються з тими відходами, які ми залишаємо після себе. "Чудова перспектива", як для померлих, так і для їх живих родичів.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Москаль
+2 # Москаль 29.08.2017, 18:56
Да в центре города хороните!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:26
Підтримую, як варіант. І місце чудове є - Майдан Незалежності перед міською радою. До того ж, тут дуже елітні місця можна роздати.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Марфа Олейник
+1 # Марфа Олейник 29.08.2017, 16:44
Тільки що три бабусі уже одержали гроші, за те що горлопанили більше всіх.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Марфа Олейник
+4 # Марфа Олейник 29.08.2017, 16:43
Юрій, а ти відробляєш гроші, які тобі побіцяли дати, що так захищаєш владу.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Светлана Рулько
+7 # Светлана Рулько 29.08.2017, 15:11
Раніше писали, що землі державні є десь поблизу медмістечка на Данській і тієї землі вдвічі більше, ніж у Сабарові. То чому ж там не зробити кладовище. Чи ще десь у якомусь вимираючому селі далеко від траси. Туди можна провести дорогу і там зробити кладовище міське. Але такі варіанти влада або ж забула, або ж не має наміру розглядати. Простіше бити кожен день людей і наплювати на громаду, як це, впринципі, завжди і було...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:29
Світлано, 29 серпня на сабарівському полі заступник міського голови пан ТИМОЩУК відповів на Вашу пропозицію приблизно так, не цитата: "Ці землі можна продати". Можа йде про ті землі, про які згадали Ви.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Іван
+11 # Іван 29.08.2017, 12:52
Яка ганьба!!! Перш за все ганьба орденоносцю Моргунову,який відробляє орден.Як можна було допустити таку ганьбу в нашому цивілізованому місті- привезти тітушок,яким була дана команда бити людей і з ними зразу були прислані і швидкі,щоб допомагати тим людям, яких поб'ють тітушки. Яке кощунство!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-14 # Юрій 29.08.2017, 12:59
І кого там побили? Одного чувака який лізе скрізь без мила? Хоть би фотки не виставляти, били його ногами, після того як бьють ногами не дві царапини
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-2 # Юрій 29.08.2017, 13:08
В цивилізованому місті люди себе так не ведуть, далеко нам ще до цього
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-7 # Юрій 29.08.2017, 13:16
От який Ваш варіан вирішення проблеми? перед тим як когось критикувати висловте свій варіан
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Іван
+10 # Іван 29.08.2017, 13:40
Це все триває не один місяць і влада у якої рило в пуху, знаючи що в межі міста заборонено будувати кладовище вже давно мала підшукати альтернативну ділянку-було бажання!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-10 # Юрій 29.08.2017, 13:45
Це таке Ваше вирішення проблеми? А те що це не ця влада заклала там кладовище, а ще за рядянських часів коли строїли очисні?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Іван
+14 # Іван 29.08.2017, 14:01
Ця територія, де зараз ідуть баталії, в 2015 р. ввійшла в межі міста і тому там не повинно будуватись нове кладовище (ДСанПін 2.2.2.028-99п.3.5),крім того ця земля все ще належить Академії наук.Тому,Юрію, якщо ви не знаєте або не хочете знати все це і багато іншого не влазьте зі своїми коментарями!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-7 # Юрій 29.08.2017, 14:08
Якщо Ви не сприймаєте критики, то я Вам не судья. Я Вас спитав: "Ваш варіант вирішення проблеми?". Чому Ви уникаєте відповіді?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:36
Пане Юріє, критика повинна бути обгрунтована. Обгрунтуйте свою критику відносно пана Івана.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:34
Пане Юріє, не смішіть народ своїми постами щодо "закладки" кладовища. Хочу звернути увагу, що то були радянські часи. Давайте, для прикладу, згадаємо, що і як розроблялось у 1917, або у 1905 роках. Може згадаємо, як альтернативу, план ГОЕЛРО.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-6 # Юрій 29.08.2017, 13:49
Повірте я не за владу, просто потрібно розуміти що вільної землі немає. Чому ніхто з Вас не предложив інший варіант, я розумію що його просто немає. Крім позиції будь-де, але не біля нас, ніхто ж не висловлює
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Правдолюб
+9 # Правдолюб 29.08.2017, 14:19
Земля Є, а Ви, Юрій вірите побрехенькам мерії. На Сабарові землі на поховання на 4-5 років, а що далі? Сабарівчані МОЛОДЦІ - поважаю, бо відстоюють свої права. А мерія звикла всіх ломати через коліно, а тут не виходить.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-7 # Юрій 29.08.2017, 14:29
І де мені цікаво є вільне поле? Скажіть всім якшо Ви знаєте? Бажано вказати на кадастровій карті.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:40
Пане правдолюб. Пидписуюсь під кожним Вашим словом. Скажу більше, я був пліч-о-пліч з сабарівчанами 29 - 30 серпня 2017 року, під час буремних подій. Я гордий з цього.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:38
Земельні ділянки для захоронення є навколо Вінниці. Їх мала. Сабарівчани подавали свої пропозиції, між іншим, обгрунтовані пропозиції. Однак, пан Тимощук та Фурманюк чітко заявили - кладовищу бути виключно в Сабарові. Ви проти влади? Отже Ви проти вінничан, громадян України, як носіїв ВЛАДИ? Отже, Ви самі визнали, що Ви за "тушонок"?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
VIN
-1 # VIN 03.09.2017, 19:20
Ваня а ты почитай что можно строить возле очестных!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:31
Іване, це ознака міста, яка йде у Європу по "вновь утвержденному плану", тобто по "Європейській стратегії"
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-13 # Юрій 29.08.2017, 11:48
Про що ми говоримо, на обох сторонах за гроші, неманічого страшного що там буде кладовище, а про те куди буде стікати вода з нього підіть на Лучанське кладовище і подивітся який так нахил і куда тече вода , в той самий Буг і далі на Сабарів
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:42
"На обох сторонах за гроші"? А звідки така впевненність? Я там був не за гроші, а за покликанням і переконанням. А Ви, пане Юрію, навіть боїтесь туди носа показати.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-6 # Юрій 29.08.2017, 11:38
А продажне vlasne.... Малиновського всім не довольне, а що він зробив для міста?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:44
Пане Юрію, хочу Вас запевнити, що Віктор Маліновский не має жодного відношення до "Власно.інфо". А Ольга Маліновська, навіть не родичка йому. Ви навіть не спромоглись це з"ясувати та в цьому розібратись. І сміх, і гріх. З Вас сміх.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-20 # Юрій 29.08.2017, 11:36
Продажні там стоять проти кладовища, тому що найбільше воно заважає Концерну Поділля, який там поряд хоче будувати 9-етажні будинки. А те все що місце не підходить, так його утвердили ще за радянської влади там, гляньте на старі Генплани Вінниці.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Галина
+11 # Галина 29.08.2017, 11:44
Так ви на стороні тих нелюдів, що налітають на мирне населення? І звідки ви взяли, що ті хто проти кладовище продажні?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-10 # Юрій 29.08.2017, 11:48
Про що ми говоримо, на обох сторонах за гроші, неманічого страшного що там буде кладовище, а про те куди буде стікати вода з нього підіть на Лучанське кладовище і подивітся який так нахил і куда тече вода , в той самий Буг і далі на Сабарів
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:48
Пане Юрію, хочу Вас розчарувати. Біля "Лучанського" кладовища Південного Бугу не має.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-7 # Юрій 29.08.2017, 11:52
Це все уже просто смішно, спрошний піар і люди в це вірять
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Галина
+8 # Галина 29.08.2017, 12:36
Це хто продажний ? Мої внуки , діти , сосіди, свати! ОГЛЯНИСЬ ,ЩО РОБИТЬСЯ ЦІЄЮ ВЛАДОЮ . Це ж геноцид!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-7 # Юрій 29.08.2017, 12:54
Те що Вам не подобається який у Вас буде вид з вікна, це не є причиною там стояти! Стояти кричати кожен дурний може і позиція хай будь де а не біля мене хибна. Хтьось з Вас предложив толкове інше місце, чи Вам головне щоб не біля Вас? Може біля мене? Так біля мене уже є і біля моїх сосідів і нікому воно не заважає. Ваша позиція базується тільки на тому що "я не хочу щоб біля мене" , так в іншомі місті воно також біля когось буде чи це уже не важливо?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Іван
+1 # Іван 29.08.2017, 13:44
То-то ти так тут розписався-жаба тебе буде давити, що біля тебе є кладовище,а біля них не буде!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-4 # Юрій 29.08.2017, 13:52
Та мені всерівно, я цим не переймаюсь і з транспорантами не стояв. І жаба мене ніколи не давить, я не така людина. мене просто достав цей цирк
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-5 # Юрій 29.08.2017, 14:04
Я з Вами дітей не хрестив, до культури спілкування ще далеко
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Олександр Петрович
+3 # Олександр Петрович 30.08.2017, 00:02
ШАНОВНІ ВІННИЧАНИ!!!!

А Ви знаєте, що кладовище хотять облаштувати на території очисних споруд в Сабарові?
Вдумайтесь в це сусідство. Там величезні відкриті котловани ,заповнені каналізаційними стоками ( какашками),які випаровують свою смердоту день і ніч.
А Ви хочете.шановні городяни, в пам'ятні дні стояти біля могил своїх рідних і вдихати ту гидоту? Сморід розловсюджується дуже далеко (від ел. мережі і до Сабарова). Машини ,які рухаються по Сабаровському шосе негайно закривають вікна біля цього поля. Це як треба не поважати городян,щоб запропонувате таке *вонюче місце !?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
VIN
-1 # VIN 03.09.2017, 19:30
Дебил читай что можно строить! Хим завод хочешь?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Споживчий центр
+2 # Споживчий центр 30.08.2017, 17:10
Кладовище (новостворене) не може бути розташоване в межах міста згідно чинних норм- вам це зрозуміло? Варіанти повинна пропонувати влада, а не люди. За це чиновники отримують зарплату та мають відповідну кваліфікацію.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+3 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:52
Споживчий центр, цілком погоджуюсь, але в ситуації, коли рада самоусунулась від пошуку інших варіантів, про це вирішила подбати громада. Більше того, ця земельна ділянка вже розподілена, кошти отримані та потрачені. От тому у ради така істерія.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Споживчий центр
+2 # Споживчий центр 31.08.2017, 14:10
"Щось пішло не так...." Невже Вінниця пробуджується і люди починають розуміти, що за свої права, навіть вид з вікна, потрібно боротися, і краще це робити разом
? Це вселяє надію. Громада набагато мудріша "керманичів".
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 17:47
На жаль не всі ще хочуть пробуджуватись.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
VIN
-1 # VIN 03.09.2017, 19:33
Дебил читай что можно строить! Хим завод хочешь? Джерело: vlasno....
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+3 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:50
Пане Юрію, я вже казав про пропозиції сабарівчан, повторюватись не буду. Питання не у виді з вікон, а в екологічній ситуації. Мисліть, при наймі спробуйте мислити, ширше.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
юрий
+1 # юрий 01.09.2017, 20:38
на немировському шоссе за баренліком одна з запропонованих ділянок
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-8 # Юрій 29.08.2017, 13:03
От який Ваш варіан вирішення проблеми?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юрій
-11 # Юрій 29.08.2017, 13:19
І який це геноцид? Перед тим як вставляти слова, хоча б подумайте над його значенням
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Виктор
-6 # Виктор 29.08.2017, 14:49
У тебя машина есть? Геноцид у них... Научитесь использовать слова по сути...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Споживчий центр
+3 # Споживчий центр 30.08.2017, 16:40
Шановний пане Юрію! Судячи з вашої обізнаності щодо старих генпланів міста, забудовників, топографії та геодезії Лучанського кладовища, а чи ви не працюєте в департаменті архітектури? Тоді вам і карти в руки, ви повинні знати всі процедури погодження таких суспільно-важливих архітектурних об'єктів як міське кладовище. Ви насправді вважаєте, що за документами радянських часів в 2017 році можна в межах міста облаштовувати кладовище? Міська влада отримує зарплату саме за виконання всіх необхідних процедур та врахування інтересів громадян, які їм довірили управляти містом. Якщо немає інших варіантів вирішити проблему- звільняйтеся, прийдуть інші, вивчать громадську думку, проведуть слухання ( а не наперстки), і все знайдеться. Досить вже владі жити власними меркантильними інтересами та жахливими методами доведення звичайного питання життєдіяльності міста до абсурду. А якщо, пане Юрію, ви не маєте відношення до влади, то у вас хибні уявлення щодо даної проблеми.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+2 # Вадим Шмагалов 31.08.2017, 13:46
По старим Генпланам Вінниці, якщо уважно їх вивчати, Вінниця закінчується біля нинішнього універмагу, колишнього району "КАЛІЧ" та біля тюрми за залізничним мостом. Якщо йти за Вашою логікою, то жителі Вишеньки, Тяжилова, не вінничани.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Галина
+9 # Галина 29.08.2017, 11:31
Як можна бути такими продажними??? Іти бити людей, які хочуть просто жити в нормальних умовах? Де ваша совість, чи ви її продали?????
СОРОМ!!!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Виктор
-4 # Виктор 29.08.2017, 14:53
Ничего страшного. Дадут паре-тройке сверхшумных по статье под 3 года... условно. Но под любой шумок будут тягать к следователю. Да еще и штраф заставят заплатить за поломанный забор.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга

Додати коментар

Захисний код
Оновити
 
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення