протест у Малинівці фото

«Переворот» у «Малинівці»: вінницькі дачники скинули «владу»

17 липня 2017, 10:44

У товаристві садівників "Малинівка" вирують пристрасті, гідні радянської комедії "Весілля у Малинивці"

Новини Вінниці | Новости Винницы | ВЛАСНО.info

«Переворот» у «Малинівці»: вінницькі дачники скинули «владу»

    Коментарі (60)


У товаристві садівників "Малинівка" вирують пристрасті, гідні радянської комедії "Весілля у Малинивці". Втім, якщо ситуація, в який опинились герої кінострічки, викликає сміх, то членам дачного кооперативу, розташованого у Літинському районі Вінниччини, можна лише поспівчувати.

Вчора зранку, на очах у кореспондента Vlasno.info, в товаристві "змінилася влада".

Передісторія

"Революції" передував затяжний конфлікт між колишньою та нинішнім законним головою правління кооперативу. У червні минулого року теперішній очільник "Малинівки" Сергій Ільченко запідозрив свою попередницю Ларису Марчук у шахрайстві. Він викрив, що чимало ділянок на землях товариства не оформлено належним чином.
Сергій Ільченко фото
Сергій Ільченко

– Колишня голова не провела по документах велику суму вступних внесків громадян. Багато членів кооперативу внесли свої кошти, але їх немає в протоколах правління, наказах, касовій книзі. В людей лише чеки на руках, а земля офіційно за ними не закріплена. Коли я спитав в неї що це таке, вона відповіла: "Я не знаю, якщо хочете, звертайтесь до суду". Нещодавно я написав на неї заяву до поліції, - розповів Сергій.

Неправомірні дії з боку пані Марчук на словах підтверджують й інші дачники.

– В четвер я був у слідчого, і написав дві заяви на Ларису Іванівну. Одна стосується того, що вона взяла з мене тисячу гривень, дала мені чекову книжку, але по касі ці кошти не провела. Тобто, гроші до банку не дійшли і були фактично вкрадені. Другу заяву я написав щодо того, що моя земельна ділянка не була належним чином оформлена, і фактично знаходиться у власності колишнього господаря, в якого я її придбав, - сказав член правління кооперативу Василь Матюх.
Василь Матюх фото
Василь Матюх

Збори проти подорожчання зборів

Відкриття кримінального впровадження проти Лариси співпало у часі із підняттям хвилі обурення членів кооперативу проти Сергія. Люди почали скаржитись, що він ініціював подвійне подорожчання щорічного збору за комунальні послуги. Мовляв, зробив це без їх відома. Обурюються також, що він отримує за свою роботу мінімальну зарплату у розмірі 3 200 гривень, а його мати працює бухгалтером "Малинівки".

– Ми не довіряємо Сергієві Ільченко! Причин на те в нас чимало: він в два рази підняв членські внески і не спілкується з нами, — поскаржилась пенсіонерка Наталія Кондратенко.

Сам Сергій пояснює необхідність подорожчання дуже просто:

– Коли я став головою, виросла мінімальна заробітна плата та піднялися ціни на комунальні послуги. Тому мені довелося підвищити щорічній збір на вивіз сміття, ремонт освітлення на вулицях та інші комунальні послуги зі 150 до 300 гривень. На 150 гривень з ділянки товариству просто було б не вижити.

Щоб платити по-старому, дачники ініціювали загальні збори членів кооперативу, на які винесли питання переобрання голови. Ільченко переконаний, що за підбурюванням людей на "заколот" стояла Марчук (буцімто вона хоче протягнути в правління "своїх" людей, щоб мати доступ до важливої документації, укриття якої допоможе їй "відмазатися" від слідства), однак вона це заперечила.

– Сергій розпочав проти мене війну. Каже ніби-то я людей підбурюю. Та хіба я можу стільки людей підбити? А щодо заяви до поліції на мене, скажу так: документальних доказів шахрайства з мого боку немає, рішення суду нема. От коли воно буде, тоді можна буде мене звинувачувати, - впевнено сказала пані Лариса.
протест у Малинівці фото

Збори таки відбулися вчора о 10 ранку. Не дивлячись на те, що за рішенням правління їх слід було провести 19 серпня. Навколо будинку правління перед початком зборів стояв неймовірний гамір. Всі сперечалися з усіма, перекрикуючи один одного. Здавали нерви і у Сергія та його батька, однак, все ж таки, збори розпочались, і Сергій доповів:

– Оскільки за фактом шахрайських дій колишньої голови правління розпочато досудове розслідування, ми з вами не можемо повноцінно провести дане зібрання. Крім того, воно скликане в незаконний спосіб в обхід правління, а також немає кворуму для відкриття позачергових загальних зборів. Збори призначено на дев'ятнадцяте серпня. На них ми з вами за висновком правоохоронних органів обговоримо всі наболілі питання. Зараз ми це зробити не зможемо, бо більшість документації знаходиться у слідчого, і не вся інформація підлягає розголошенню.

Люди, рішуче налаштовані змінити голову, довго слухати Ільченка не стали, кричали йому "ганьба!".

Довести щось громаді він так і не зумів, і в підсумку зайняв позицію відстороненого спостерігача.

Тим часом люди почали обирати собі нового голову, президію, ревізійну комісію та новий, не передбачений у статуті орган — наглядову раду.

Особливу увагу кореспондента Vlasno.info привернув дехто Степан Мазур. До початку зборів він світив "корочкою" і представлявся всім, як журналіст, що проводить розслідування. Спілкувався з людьми, записував їх слова на диктофон. Особливо слова тих, хто залишився "безземельним", заплативши при цьому членський внесок. Пізніше він "раптово" опинився військовим лікарем, що лікував африканських дітей, а потім перетворився на єдиного кандидата на посаду Ільченка. На сповнених інтриги виборах Стапан й переміг в конкуренції із самим собою.
Степан Мазур фото
Степан Мазур

Люди обрали собі і "представницькі органи" товариства. Цікаво, що єдиним кандидатом на посаду голови новоствореної наглядової ради була Лариса Марчук. Проте, наштовхнувшись на опір громади, вона взяла самовідвід.

Вступити у свої повноваження обранці так і не зуміли, адже протокол зборів має бути підкріплений печаттю, а вона знаходиться у Сергія, який результатів зборів не визнав і планує відстоювати свої права на посаду у суді.

Така ситуація здатна спричинити нові непорозуміння та конфлікти. Отже, далі буде.
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
конфлікт у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото
протест у Малинівці фото

Фото Олександра Сашньова

Коментарі    Оновити список коментарів

Алекс Лісовий
-2 # Алекс Лісовий 21.07.2017, 12:24
Так звані «патріоти», «Віті», «Тасі», «Алексеевы»,«Dachku», «Светланы», «LiLu», «Владімири», «Люби», «Марины Васильевны» читаючи коментарі напрошується думка що це все створене злим умислом. Мабуть коли пишите, руки потираєте разом з тим, хто Вам це диктує. Викладене Вами сприймається як нестримна вигадка. Це блуд, що до Вас чіпляється. Подібно до того, як сатана спокушував у пусте лі Христа: «Знов диявол бере його на височезну гору і показує йому всі царства на світі та їхню славу, та й каже до нього: «Це все дам тобі, якщо упадеш і мені Ти поклянешся».
Ваші душі наповнені лицемірством і ненавистю, злом. Схаменіться, задля майбутнього. Поверніться до світла. Адже відомо, краще запалити свічку, ніж змиритися з темрявою, проклинаючи її.
Для початку осмисліть те що лежить на поверхні і пишіть правду, а не під заказ.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Катерина
+2 # Катерина 21.07.2017, 14:04
Як правильно ви написали і саме про себе:Ваші душі наповнені лицемірством і ненавистю, злом. Схаменіться, задля майбутнього. Поверніться до світла. Адже відомо, краще запалити свічку, ніж змиритися з темрявою, проклинаючи її. Для початку осмисліть те що лежить на поверхні і пишіть правду, а не під заказ. Пишіть правду, а не під заказ !!!!!
Правда - така штука, завжди спливе наверх тоді коли не очікуєш!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
+3 # LILA 21.07.2017, 15:55
Про Біблію згадав)))! Чого ти не памятаєш її закони, коли обливаєш брудом людину?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Аня
+1 # Аня 22.07.2017, 01:05
Я просто шокована - наскільки Ви не нормальні!!! Як же дістала ця показуха, проплаченість і тупість.....!!!Люди добрі, що ви робите????Чи вас Ларіска загіпнотизував, чи що - не розумію!Кому і що ви хочете доказати?! Вже всі побачили на що ви здатні, ви ж навіть нормально говорити не можете, лише образи! Аж смішно і водночас страшно, що послухавши брехунів ви готові на такі жахіття!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 23:01
Мы не хотим иметь в своем товариществе таких членов, не то что председателя в его лице. Наше мнение по поводу описания событий корреспондентом, оставляет желать лучшего. Надо всегда быть правдивым даже если тебе это не выгодно, тогда не стыдно будет жить.
"Мы" - це хто? Оголосіть увесь список, будь-ласка.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Патріот
+1 # Патріот 20.07.2017, 21:14
З"явився в Малинівці "внєштатний" кореспондент - африканський доктор Мазур С.В., який в палкій боротьбі сам з собою став "головою"правління за допомогою та спонсорській підтримці голови наглядової Ради Марчук Л.І. та голови інніціативної групи Дяченко Г..В.
Цей переворот був зроблений для того щоб привести свого голову правління, щоб голова наглядової Ради Марчук Л.І. уникла кримінальної відповідальності за привласнення коштів за переоформлення ділянок бідних пенсіонерів.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Светлана Николаевна
+3 # Светлана Николаевна 20.07.2017, 16:46
Уважаемые пенсионеры Вы пишите, что Сергей Николаевич Вас не уважает, а Вы СЕБЯ уважаете? На этом собрании было столько уважения друг к другу что криками пенсионеров генералу Лунину высказаться не дали забив его выступление "улюлюканием". А что уже говорить о Сергее Николаевиче, он же Вам донести хотел, что это все на розвал товарищества спланировано, но разве Вы этого не понимаете и за 150 грн. в год готовы потерять то что имеете. Мы будим без свете, повязним в мусоре, опять будут кражи. Облагорозумтесь уважаемые!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Dachka
+1 # Dachka 20.07.2017, 13:38
Співчуваю Сергію Ільченку. Отака купа "старпьорів" є в кожному кооперативі. Само не може дати ради власній ділянці, а ще лізе керувати та підбурювати інших проти людини, яка дійсно намагається щось змінити. Не можеш заплатити 300 гривень - продай дачу, прийдуть молоді, спроможні, активні. А те, що внього батьки є помічниками, то це навпаки добре, значить він з ними рахується, значить виховали гарного сина. А по великому рахунку має бути все одно, хто є сторожем чи бухгалтером - головне, щоб виконувалася робота. Люди, вилазьте з "севдепії", дайте молоді дорогу і можливість щось робити!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:45
Готовий підписатись під кожним Вашим словом. Гвалтом та бунтами проблему не вирішити. До речі, в мене напросилось кілька запитань до всіх, хто проживає в Малинівці. Якщо дозволете? З того часу, коли Ільченко старший став охоронцем, у когось з господарства щось вкрали чи просто зникло? З того часу коли мати Сергія Миколайовича стала бухгалтером товариства, хтось помітив фінансові махінації? Якщо щось вкрали чи зникло, або хтось помітив якісь махінації з коштами, кто і коли звернувся з відповідними заявами до правоохоронних органів? Можна дізнатись хоча б кількість заяв?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Алексеев
+2 # Алексеев 20.07.2017, 11:47
Ця група нових управлінців створена Марчук Л,зібрана для того щоб розвалити наше товариство,і превести до занепаду,так як з такою кількістю ділянок як у Марчук їй платити дорого.
Крім того їй потрібні документи, для того і був поставлений Музур Степан і призначені член. внескі за яких товариство вижити не зможе і погрузне в смітті.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Тася
+3 # Тася 20.07.2017, 11:40
Но на собрание которые собрала инициативная группа,некто и слова Ильченку не дал сказать,и не только ему а еще и людям которые поддерживали его ,это было все подстроено*ганьба не Сергею* а ГАНЬБА вам люди которые прикрывают воровку и ее группу,которая 8-лет обкрадывала Нас что бы оплатить своему сыну кредит итд. вы почитайте самих сея что за бред вы пишете??? зачем оскорбят человека. Сергей за год много сделал дорогу,свет,весь мусор убрал,чисто и аккуратно,возле остановки свалка была гора мусора,сейчас благодаря Ильченку (которого вы грязью полили) все чистенько..А Марчук что сделала????
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Аяяй
0 # Аяяй 20.07.2017, 09:02
о чем ты говоришь ??? Назборах било не больше 80 человек, со зрителями и не имеющими права голоса,подтверждение этого есть видео где все видно ...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 09:41
Згоден, пан чи пані "Аяяй". Вибачте, не хотів образити. Не спромігся визначити вашу стать.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Zo Zo
0 # Zo Zo 20.07.2017, 07:39
уверенна.что имитация ночного "грабежа" здания конторы-дело рук самого Ильченка и его "друзей",надеюсь,что независимое расследование это подтвердит.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Zo Zo
-3 # Zo Zo 20.07.2017, 07:48
Ильченко опозорил себя своим действиями,он не уважает нас.пенсионеров.он просто издевается над нами,он все время пытается уйти от отчета по своим результатам работы за год и отвлекает всех рассказами за действия бывшего председателя Ларисы Ивановны !
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Тася
+2 # Тася 20.07.2017, 11:38
Но на собрание которые собрала инициативная группа,некто и слова Ильченку не дал сказать,и не только ему а еще и людям которые поддерживали его ,это было все подстроено*ганьба не Сергею* а ГАНЬБА вам люди которые прикрывают воровку и ее группу,которая 8-лет обкрадывала Нас что бы оплатить своему сыну кредит итд. вы почитайте самих сея что за бред вы пишете??? зачем оскорбят человека.
Сергей за год много сделал дорогу,свет,весь мусор убрал,чисто и аккуратно,возле остановки свалка была гора мусора,сейчас благодаря Ильченку (которого вы грязью полили) все чистенько..А Марчук что сделала????
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Катя
+3 # Катя 20.07.2017, 13:59
Вибачте шановна Пані Zo Zo, а Ви сама являєтесь пенсіонеркою що так яро відстоюєте свої права "пенсіонерки". Якщо ви були б розумною людиною то мислили б своєю головою, а не продуманими репліками які вам дали!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 09:36
Незалежне розслідування? А яке Ви вважаєте "незалежним"? Поліціійне чи громадинне? Розслідування не повинно підтверджувати. Воно повинно розібратись "Хто є хто" в товаристві?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Zo Zo
0 # Zo Zo 20.07.2017, 07:34
если бы Ильченко нечего было скрывать,если бы он бы был честным и порядочным человеком. -он бы не устраивал это свое базарное.неадекватное шоу на пару со своим папой.а увидев .что люди категорически против его "методов" руководства (самоличное изменение устава Товарищества,увеличение в три раза членских взносов с 100грн до 300 и т.д)-он бы просто бы сдал вновь избраному Председателю Товарищества печать и документы!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Александр
0 # Александр 19.07.2017, 16:57
Моя семья и соседи полностью поддерживали инициативную группу!
Ильченки ездили по дворам,отговаривали приходить на собрание,поливали всех грязью, врали,а Ильченко -старший выразился похлеще, цитирую :" У меня хватит сил, средств и связей,чтоб всех этих пидорасов посадить!" ... Что за люди?! Что народ под Вас не прогнулся и не разрешил создать "свой мирок"?! Беспредельщики!!!
Они уже умудрились в правлении взломать двери,имитировать кражу документов,и всё это ночью,как воры!
Документы ,печать уже давно находятся у них на даче- это законно?! А на данный момент по кооперативу разносятся газеты с лживыми проплачеными статьями.
Согласны с предыдущими коментариями- это шизофреники!!!
Народ Вставай!!! Народ Просыпайся!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Витя
+1 # Витя 19.07.2017, 20:51
Ты такой же лжец как твоя мать воровка. Она 8 лет обворовывала людей чтобы выплатить тебе кредит за квартиру и все очень хорошо знают кто такая Лариса Ивановна. Она врет людям чтобы прикрыть свою задницу которая у нее дымит. Лучше расскажи людям как ты числился электриком на деньги пенсионеров. Ты наверное не знаешь как вкрутить лампочку. ВОР ЭТО ТЫ!!! А твой главарь - твоя мать!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:57
Пане Олександре, шановний. Скажіть, будь-ласка, а Вас примушують ці газети купувати? Не купуйте. Читайте інші видання, художню літературу тощо. Між іншим, а про які брехливі статті Ви говорите? Можна хоч заголовки назвати, щоб люди, дописувачі, зорієнтувались?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Виктория
+1 # Виктория 20.07.2017, 08:55
те що документи,печетки Ільченко возить з собою,те всі знають,і вони ні куди не зникали А от кому був потрібен архів,а викрали саме його, О ЦЕ ПИТАННЯ.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 09:26
Згоден. І, до речі, що там (в архіві) хотіли знайти, чи намагались приховати, викравши?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
+1 # LILA 20.07.2017, 17:04
Ті, що в 2014 з Києва тікали, теж кричали, що "хунта" наближається, в Європу людей буде заганяти. А що для кооперативу зробив хорошого особисто ти з "своей семьей и соседями"? Пасквілі на молодого хлопчину ходиш збираєш, заваєаєш порядок наводити після головування брехухи і шахрайки Лариси?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Алекс Лісовий
+1 # Алекс Лісовий 19.07.2017, 13:58
І саме цікаве. В кінці статті кореспондент називає Ільченка просто Сергієм, це вже як товаришем, другом. Яка думка напрошується???
А інтересно як називає його Вадим Шмагалов – юрист обласного бюро судово – медичної експертизи, який теж незрозуміло чого був на зборах і представлявся активістом. Яка роль була йому відведена і хто його запросив на збори? Факт – не пенсіонери і старики. Тоді хто??? Думаю, зрозуміло всім.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир
+1 # Владимир 19.07.2017, 21:17
Всего за год парень навел порядок в кооперативе. Кроме того он вывел на чистую воду самую главную мошенницу кооператива он сделал за год то, что она за 8 не смогла, ну кроме того что воровать деньги с кассы. А вы под предлогом подорожания членских взносов для нормального порядка и существования, обливаете человека грязью. Посторонним людям со стороны сразу видно что это жлобство. Я смотрел на эти сборы и сразу было видно что это продуманная акция. Людям не давали сказать и слова кроме тех кто поддерживал Мазура. А за Мазура я слыхал, сначала он был чудо врачом где то в Киеве в каком то стремном центре. Который очень быстро прикрыли. Потом был волонтером который крупно прокрался и его выперли. После того как он обворовывал наших солдат решил еще обворовать пенсионеров. Он достойный ученик своей наставницы Марчук Л.
Лучше он уезжал обратно в Африку и не думал развалить наш кооператив чтоб прикрыть одно место своей учительницы.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир
0 # Владимир 19.07.2017, 21:18
И мало того он еще надоумился поставить над собой надзирательницой самую крупную аферистку всего Рыбачего. И дорвались до корыта все те кто кормился при Марчук и устраивал с ней дер.... Банда в сборе...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:22
Шановний пане Алексе. Якщо Вам не подобається, як журналіст називає Ільченка молодшого, можете дії журналіста оскаржити до редактора чи до суду. Маєте право. Ваша думка, яка "напрошується" має право на існування, так само, як і думка журналіста. До речі "інтересно", це русизм, тобто українізація "сепаратисьтської" мови. Я називаю Ільченка молодшого не інакше, як Сергій Миколайович. Вас задовільняє? Думаю - так. Слава Богу. Не дивно, що Вам особисто не зрозуміла моя роль. Збори ж не дали мені пояснити свою роль на зборах. Особисто Вам роз"яснюю свою роль на зборах. Отже - з"ясцвати обставини проблеми, розібратись у проблемі і допомогти (в тому числі і підсказати дещо, як юрист) громаді у її (проблемі) вирішення. Тепер моя роль стала, особисто Вам, зрозуміліша? Якби когось на зборах побили, чи чого гірше - вбили б (не дай Боже), я, як юрист судово - медичної експертизи посприяв би в знятті тілесних ушкоджень (побоїв) або прийнятті тіла в районний морг, так би мовити, "по знайомству".
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
+1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:34
Між іншим, не тільки представився активістом, а таким і є. Повідомте, будь-ласка, широкому загалу, яким Законом України юристу СМЕ заборонено бути активістом, тобто активною людиною? Активіст - це не професія і не посада. Активіст - це поклик душі, совісті і громадської позиції. Мене не потрібно запрошувати на збори чи інші зібрання, де обговорюється громадська думка. Я сам з"являюсь, при потребі. А того дня, як мені здалось, така потреба була. Між іншим, Вам треба було оглянутись навкруги. На зборах були не лише пенсіонери та старики. Там було і достатньо молоді. Не помітили? Жаль. До речі, про проблему в Малинівці я дізнався у представників районної ради та районної адміністрації. "Зрозуміло всім". Кому "всім"? Ви особисто - "всі"? Навчіться відповідати за себе особисто, а не за всіх. А "всі", якщо матимуть потребу і бажання, за себе самі дадуть відповідь, або спитають.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Алекс Лісовий
0 # Алекс Лісовий 19.07.2017, 13:57
Читаючи статтю – дивуєшся. Чому це особливу увагу кореспондента привернув С. Мазур. Не знаючи людини, її ділових якостей і отак видумувати всякі нісенітниці? Краще б цей кореспондент написав і наказав хто дійсно на зборах все знімав і записував. А робив це Ільченко С., і люди всі це бачили. І від цього видовища було гидко і противно. Бо цим була показана неповага до людей, до зборів.
Щодо Марчук Л.. Переважною кількістю голосів на посаду голови наглядової Ради була вибрана Марчук. Майже всі члени товариства проголосували за неї. І ніякого опору громади не було, як зазначено в статті. Навіщо перекручувати факти. Просто Марчук Л., як порядна людина і на яку Ільченки вилили стільки брехні і грязі, взяла самовідвід, дякуючи членам товариства за надану довіру.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Нелли Эрмель-Радченко
+2 # Нелли Эрмель-Радченко 19.07.2017, 09:26
Я и мои соседи члены садово-огородного товарищества с 1989 года. За этот период у нас был ни один председателем, такого... еще не было. Мы не согласны со статьей корреспондента, он осветил ту сторону, которая ему была выгодна, а не показал что же на самом деле происходило на собрании членов товарищества "Малиновка". Напечатаны не правдивые высказывания Ильченка С. Н. и его помошника. Мы не хотим иметь в своем товариществе таких членов, не то что председателя в его лице. Наше мнение по поводу описания событий корреспондентом, оставляет желать лучшего. Надо всегда быть правдивым даже если тебе это не выгодно, тогда не стыдно будет жить.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Люба
0 # Люба 19.07.2017, 20:40
А как твой муж зарабатывал пол своей жизни на перегруженом автобусе который разбивал дорогу и ни одного камушка не кинул для ее ремонта?
Со слов твоих соседей ты наверное действительно ударилась в детстве головой.
Лучше навела бы порядок на своем участке чем лить грязь на нормальных людей. А то засрались и болтаете языками, вы бы лучше ними дорогу поровняли.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:46
А можна обійтись без особистих образ? Це не красить людину, якою б вона не була - за Ільченків чи проти них.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Марина Васильевна
-2 # Марина Васильевна 20.07.2017, 12:27
Я тоже член садовода с 1990г ,и что хочу сказать вы не правы? много людей которые голосовали были не членами садовода,и не давали многим высказаться,были подговорены люди,которые только кричали,непонятно что,моя вyучка тоже снимала на телефо и имееться видео,людей там максимо было 70 может до 100 но не больше,да и сто не было,вы не дали слово Ильченку Сергею ,почему? -дам ответ потому что готовились вы заранее,неоднократно в автобусе подговаривали людей, подбивали многих людей против Ильченка и многj было вылето грязи в его сторону и его семью.и что с того что работает его мать бухгалтером?-Ведь сын МАрчук Лариси и муж тоже работали и получали с нашего кармана зарплату.Ильченко Сергей молодец порядки навел, а что вы сделали кроме того что бы наговаривать и оскорбят? -да ничего.увидели что Сергей навел полный порядок ,вам как свиням нравиться жить в болоте? жаль 300 грн в год? одумайтесь что вы делаете. хотите что бы Мазур привел к развалу садоводу ? и что потом ?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
0 # LILA 20.07.2017, 16:55
Цілком підтримую Марину Василівну. Найбільше кіпішу піднімають ті мамаші, які не зуміли виховати порядних синів, в яких синочки є алкашами непутьовими, що нічим своїм батькам не годні допомогти. От таких мамашок жаба і душить, що Ільченко нормальний, вихований, успішний молодий чоловік. Дай Бог здоровя йому і його родині.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:58
А потом, хоть потоп. :lol:
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Алекс Лісовий
+5 # Алекс Лісовий 18.07.2017, 16:56
Підтримую Ірину, не з пенсіонерами Ільченку потрібно воювати, не їх треба залякувати та шантажувати, а йди у військомат за направленням в зону АТО. От там і воюй. Але ж він не піде, він не патріот. Куди простіше стариків залякувати та погрожувати їм. При цьому тягнути з батьком все до себе.
Люди добрі скажіть, хіба нормальна молода людина з вищою освітою? в своїх 27 років осяде під опікою батьків на дачі і буде витворяти що хоче. З моменту створення товариства такого в нас ще не було. Всі жили тихо-мирно, платили внески, віталися один з одним. А тут появилися Ільченки і почали «каламутити воду» як в самому товаристві, так і закидати кляузами органи правопорядку, начебто в них немає більше роботи, як тратити на це час.
Про совість Ільченків я вже мовчу. В них її немає.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
0 # LILA 20.07.2017, 14:07
А ти сам то в АТО був, "патріот"? Чого сидиш на дачі між кущами і бабську раду збираєш? Той Ільченко може вже більше за тебе в свої 27 років зробив для села, родини, країни? Привикли "жили тихо-мирно, платили внески, віталися..." Коротше, привикли бути стадом баранів, куди вождь пошле, туди й підем. Відвикати вже треба. Своєю головою думати і своїх дітей в АТО посилай, чого ж ти за чужих підписуєшся? Не уявляю, як ті Ільченки стільки часу взагалі можуть працювати з такими "тормозами".
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Ирина
+2 # Ирина 18.07.2017, 13:40
Вранье сплошное!Семья Ильченко уже давно зарекомендовали себя с наихудшей стороны-люди конфликтные,неадекватные,подленькие.Странно вот что журналист обещал отразить правду и только!Чтож ты сынок к людям не подошел даже!Услышал бы как Ильченко пожилому человеку тысячу доларов за дачу не отдал,как заставлял перечислять деньги на личную карту в Приватбанке,сколько дач скупил за копейки у пенсионеров и перепродал,как не предоставил отчет ревизионной комиссии,куда деньги потратил,как не показывал никому новый устав, созданный им же,по которому люди в кабале оказались,как с отцом напару ездил кляузы писать в полицию на людей,потомучто не согласились с их "режимом",а сейчас угрожают всем расправой.Ильченко С. И всего 27 лет,не с того жизнь начинает,позор! Как они людям сейчас в глаза смотреть будут!Они способны лишь с нами стариками воевать.А с людьми только криком разговаривают,хамят,врут на каждом шагу,а хочеш выяснить -опа,Ильченко на больничном!Иди сынок воюй в АТО,за народ,а не против!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:43
Якщо у Вас є перелічені факти та відповідні докази, ніхто не заважає Вам особисто та тим, про кого Ви згадуєте, звернутись із відповідними заявами до органів поліції. Такі звернення були?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Dachka
-2 # Dachka 20.07.2017, 13:56
Не подобаються методи роботи голови - виходиш з членів обєднання або продаєш дачу і сидиш в квартирі на дивані, дивишся новини і чекаєш пенсію. Всі такі розумні стали, в АТО відсилають. Через таких "сєпарів", як ти АТО до цих пір існує.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Марина Васильевна
0 # Марина Васильевна 20.07.2017, 14:42
Что означает к людям не подошел он хотел сказать Вы же ему не дали слова сказать,а как только кому-то нужно было помочь ,сделать ,то Вы все дружненько бежали к Ильченко. неблагодарные что ж Вы его в АТО отправляете сами такие умные своих детей отправляйте.Вам только скандалить
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:54
Відправити чужу дитину або іншого чужого родича в АТО легко. А своїх?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
-3 # LILA 21.07.2017, 16:02
Тамбовський вовк тобі синок, а не Ільченко! Сєпарка!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Алекс Лісовий
+3 # Алекс Лісовий 18.07.2017, 11:49
Ільченки – ще та сімейка. Це ж треба – організували сімейний підряд: син - голова правління, мама – бухгалтер, папа – сторож і наглядач за сином. Присутній завжди коли люди приходять по тим чи іншим питанням до правління. Виглядить все дибільно. Зарплати собі встановили за кошти людей, яких і за людей не рахують. Одні крики , погрози, залякування, шантажі. Про старшого Ільченка М. взагалі окрема розмова, слідкуйте за коментарями, взнаєте що це за людина. Однозначно – Ільченки люди неадекватні і за ними сумує психлікарня.
А на рахунок Марчук Л. – люди її давно знають як порядну, добросовісну людину, яка будучи головою правління товариства, працювала на благо людей.
Автор статті пише, що на зборах Ільченко С.М. після того як люди перестали його слухати, зайняв позицію спостерігача. Громаді так не кажеться, він виглядав як самий натуральний дебіл, кидався на людей, горлопанив, не давав людям слово сказати як між іншим і його батько.

А.Лісовий
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
0 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:38
Дебіл - це різновид психічного захворювання. У Вас є офіційне підтвердження, що людина дійсно страждає психічними розладами? Пред"явіть. А безпідставно ображати - не мішки таскати.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Зінаїда Савелівна
-1 # Зінаїда Савелівна 20.07.2017, 19:56
ЦЕ ВСЕ ДУРНИЦІ БАТЬКО ІЛЬЧЕНКА,НЕ ПРАЦЮЄ І НІКОЛИ НЕ ПРАЦЮВАВ В ТОВАРИСТВІ, Я ПЕРЕВІРЯЛА ДОКУМЕТИ,ПРАЦЮЄ ТІЛЬКИ МАТИ БУХГАЛТЕРОМ І ВЦЬОМУ НЕМАЄ НІЧОГО ПРОТИ ЗАКОНОГО,В ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗІЦІЯХ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО.КРІМ ТОГО РІДНА МАТИ НЕ ПІДВЕДЕ СВОГО СИНА,ЦЕ ЩЕ КРАЩЕ.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-2 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:47
Згоден. Дуже виважена і розумна думка.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
LILA
-2 # LILA 21.07.2017, 16:13
Ільченки (і батько, і син, і мати) - самодостатні, забезпечені, інтелігентні люди, з двома вищими освітами. А дачний кооператив - це не те місце, де можна заробити гроші. Вони навпаки туди їх вкладають і не афішують це, не кричать на зборах про те, хто в конторі і за який рахунок порядок наводить, хто і на якому бензині за дороги їздить добиватися і т.д. Ти просто чмо невдячне, Алекс Лісовий. А щодо підняття тарифу до 300 гривень, то поцікався в інших кооперативах. Там люди мають по 4 сотки, а не по 6 як у нас, а платять 300 грн. І нікому навіть в голову не приходить обливати своїх голів кооперативів наклепами. Хлопчина працює не через те, що заробити хоче, а змінити щось на краще. А то, як жаби погрязли в бардаках.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир
0 # Владимир 17.07.2017, 18:02
Корреспондент явно выражает мнение лишь одной стороны, а не большинства членов садоводства.Членские взносы были повышены в 3 раза (со 100 гривен до 300). О Степане Мазуре написан вообще бред так как его знают большинство членов садоводства и ему не надо представляться корреспондентом. Человек он порядочный, будет уважать стариков, которых у нас много. Подавляющее большинство членов садоводства выбрало того кого хотели. Столько членов садоводства не собиралось с начала его создания.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 04:40
Пане Володимире. Я був свідком, коли пан Степан особисто представився журналісту його колегою і що він (С. Мазур) на даних зборах проводить журналістське розслідування. Тільки от від якого ЗМІ, не назвав.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-2 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:49
До речі, пане Володимире, не підскажете, де і коли можна побачити результати "журналістського розслідування" пана Мазура?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-2 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 22:50
Чи може після його "обрання", відпала потреба подальшого проведення "журналістського розслідування"?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Олег Полищук
-4 # Олег Полищук 17.07.2017, 15:58
Судя по фотографиям к этой статье, то там нету кооператива, а есть "ГО" (общественная организация), которая занимается ведением хозяйственной деятельности, что явно не соответствует нормам ЗУ "О кооперации" - ...zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1087-15... очевидно, что там противостояние только начинается...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Zo Zo
-2 # Zo Zo 20.07.2017, 07:27
Ильченко-это непорядочный человек.постоянно врет.его "поддерживает" несколько человек,но когда дело дошло до голосовании членов товарищества о снятии Ильченко с должности председателя -его "друзья" разбежались,из 315 присутствующих членов Товарищества-только 5 проголосовали против снятия с должности Ильченко с председателя Товарищества по недоверию,остальные 300 присутствующих членов Товарищества проголосовали за снятие его с занимаемой должности ! Стоит ли ещё о чем то говорить ?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 09:16
А чи було 300 присутніх? Давайте переглянемо протокол зборів. Яким Законом передбачено "телефонні довіреності"? А заяви від відсутніх відповідним чином зареєстровані? Ким і коли? Я юридичний "буквоєд". Ви сказали "А", скажіть і "Б".
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Вадим Шмагалов
-1 # Вадим Шмагалов 20.07.2017, 09:24
Може він і не порядний, допустимо. Але порядок у Малинівці навів, господарський порядок мається на увазі? Якщо навів, навіщо Вам його порядність? Можливо він і не порядний, але для ГО головне не порядність, а господарність. Треба підтримувати матеріальну базу. Час нас розсудить. Згадую 2014 рік, коли в Президенти запросили Порошенка, а Януковича проклинали. Зараз що кажуть? Послухайте людей та себе.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга

Додати коментар

Захисний код
Оновити
 
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення