video-vlasno

У Мурованих Курилівцях одинадцятикласники «воюють» з учителькою

27 листопада 2017, 21:10

Конфлікти між учнями та вчителями нині в українських школах

Новини Вінниці | Новости Винницы | ВЛАСНО.info

У Мурованих Курилівцях одинадцятикласники «воюють» з учителькою

    Коментарі (51)


Конфлікти між учнями та вчителями нині в українських школах – не новина. Не новина це і для одинадцятикласників та учительки української мови та літератури в Мурованих Курилівцях Вінницької області. Тут діти разом з батьками вимагають замінити вчительку. Втім, педагог на це не погоджується, й надалі планує навчати учнів. Чому виник конфлікт, та чи будуть його вирішувати – дивіться у сюжеті.

 

Відео Євгенії Гулько

Коментарі    Оновити список коментарів

вадим
+1 # вадим 03.12.2017, 05:42
по нормальному вчитель якій відпрацював більше 30 років має іти на пенсію то психічно зламана людина і як правило дуже мстива а ця пані вчителька ше починала трудову при комунізмі наверно там половину тре розігнати
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Viktoria Gutsulyak
+1 # Viktoria Gutsulyak 02.12.2017, 21:32
Батьки, будь-ласка, не здавайтесь, доведіть свою правоту, ця "людина" не має права на навчання наших дітей.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Viktoria Gutsulyak
+1 # Viktoria Gutsulyak 02.12.2017, 21:35
Батьки, будь-ласка, не здавайтесь, доведіть свою правоту, ця "людина" не має права на навчання наших дітей. "вам" навмисно написала з маленької букви.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Viktoria Gutsulyak
+3 # Viktoria Gutsulyak 02.12.2017, 21:26
Послухайте мою думку, я довгий час не вмішувалась, тому що пройшло більше 20 років з тих пір, як я закінчила школу, саме ту, про я яку йдеться мова. І вчителем у мене була саме та жінка, не можу її назвати словом вчитель, бо я пам`ятаю справжніх вчителів до цих пір і приводжу як приклад своїй дочці. Я завжди вчилась на відмінно, захищала честь школи на олімпіадах, приймала участь в спортивних змаганнях, завжди була на вищому рівні. Але моя вчителька української мови і літератури чомусь вирішила, що я бездара, і сказала, що якщо вона поствить мені 5, то в неї відсохнуть руки. Ви мені вибачте, я не пам`ятаю Вашого імені, але я знаю Лідію Григорівну, Тадеуша Станіславовича, Наталлю Орестівну та багато інших... Через рік після закінчення школи я вступила до Національного університету ім. Т. Шевченка, де пройшла заняття укр. діл. мовлення на відмінно, не завдяки вам, а як докору вам.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся
+1 # Леся 03.12.2017, 08:32
Віта на жаль вона і не змвнилася! Іі життя і сльози інших дітей нічого не навчили. У неі так само відсихають руки коли вона дитині виставляє оцінку! І все не можуть відсохнути! Те саме приниження! Але із нашими законами..... Вона завжди права! Департамент підтримав іі!!! Навіть принижуючи дітей вони кажуть , що це не страшно. Вона ж педагог з великим стажем!!! І діти потерплять. Тому тут як вони кажуть проти закону не попреш. Отак у нас вирішується питання!!! На жаль. І дай Боже, щоб всі діти добилися у цему житті як ти! І прийшли і сказали іі в очі: Що вони варті у цему житті!!! І варті цього життя!!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Фемида
-1 # Фемида 03.12.2017, 17:40
Виктория, так это тогда получается только эта учительница пошла на принцип и не поставила Вам "5" ведь тогда я помню был скандал по Вас в школе (мама Ваша будучи тогда при власти очень хотела, чтоб у Вас была золотая медаль).
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Viktoria Gutsulyak
+3 # Viktoria Gutsulyak 16.12.2017, 18:48
Ви знеєте, я написала своє бачення ситуації і більше не заходила на цю сторінку, але мої знайомі мені порадили це зробити, оскільки мої слова коментували інші люди. От що я хотіла би їм відповісти. По-перше, мої гарні оцінки в університеті з української мови - це заслуга виключно покійної Лідії Григорівни, по-друге, не тільки моя мама займала керівку посаду, а й батько теж, але це не говорить ні про що, бо кожна мама, якщо вона МАМА, то буде перейматися проблемами своєї дитини.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Віктор
0 # Віктор 06.12.2017, 23:53
Вікторія. Я пам'ятаю і не лише я, а й Ваші однокласники, історію з екзаменаційною роботою з української мови і літератури. Попри весь тиск Корнійчук В.М. не пішла на зговір із совістю й виставила об'єктивну оцінку. Ви до цих пір реально не оцінили ролі вчительки у тому, поступили до університету, стали спеціалістом із мови.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Фемида
-1 # Фемида 07.12.2017, 01:19
Приятно, что есть люди, которые стоят на стороне справедливости. У нас в классе преподавал (украинский язык) другой учитель, но когда приходила на замену Корнийчук В.М. это были уроки на высоком уровне, лично я благодарна судьбе, что была хоть так ученицей прекрасного педагога.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Viktoria Gutsulyak
+3 # Viktoria Gutsulyak 16.12.2017, 18:48
По-третє, я закінчила університет по спеціальності клітинний біолог, генний інженер, до вашого відома в рік таких спеціалістів випускається всього 5 на всю Україну (поправка, можливо, на сьогодні ситуація змінилася), предмети нам викладали професори, члени-коспонденти АН, декілька предметів - академік, я закінчила навчання на відмінно і статус моїх батьків там не мав ніякого значення. Це для тих, хто ставить під сумнів мої знання. І наостанок, хто мене критикує??? Феміда?? Віктор??? Хто Ви? Чому я можу писати відверто, а ви критикуєте мене "поза очі"??? Якщо вам є мені що сказати - скажіть відкрито, авторизуйтеся під своїм іменем.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Таміла
+1 # Таміла 30.11.2017, 14:38
На мою думку, вчитель має бути прикладом для наслідування, а не причиною скандалів. Прикладом того, як поводитися в складних життєвих ситуаціях і як з них гідно та правильно виходити, щоб не втратити повагу та авторитет як серед колег, так і серед учнів.
І дуже жаль, що увагу преси привернув конфлікт (який міг би бути вирішений значно раніше), а не досягнення учнів та інщих вчителів цієї школи, які виховали та вивчили не одне покоління!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
таміла
0 # таміла 30.11.2017, 17:31
а хто це під моїм іменем коментує????
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
таміла
+1 # таміла 30.11.2017, 17:47
в цьому світі їдеалу не існує.непорядний вчитель,пяний водій,недосвідчений лікар,продавець крахобор....і так далі,на кожному кроці. що ж нам повбиватися бо ми недосконалі???можливо бути терпиміші до інших і краще покопатися в собі??? але це дуже важко. не кожному під силу/ якби ми цьому змогли навчитися світ би довкола змінився ііііі .....все рівно раю на землі не буде..чого це я проповідую.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся
0 # Леся 04.12.2017, 14:37
Таміла хтось вірно прокоментував під Вашим іменем! Хто знає цю ситуацію від початку і до кінця, можливо і працює у цій школі! Ви все вірно пишете! Ми не одноразово за закритими дверима просили вчителя залишити і перейти на інший клас! Хотіли без скандалу і без розголосу! Вирішити питання!! В.М вислухала кожного з батьків... Сказала що почула нас. І на другий день поіхала в департамент. І написала догану на директора! Бо директор пообіцяв батькам у вирішенні питання! Батьки звичайно стали на захист директора! тут пішло, поіхало. І погрози і тиск.... Писати не буду. Бо нижче все написала. І я вдячна дуже вчителям, які знають цю ситуацію підтримали, наших дітей! На жаль деякі і постраждали! Бо було все перекручено.і не чесно сказано з боку Валентини Миколаівни!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Фемида
0 # Фемида 04.12.2017, 20:47
[quote name="Леся"] Леся подскажите, сколько учителей разных предметов поменялось с пятого класса у Вашего ребёнка (что дети и родители были не довольные их преподаванием). Заранее, благодарю за ответ
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
леся
0 # леся 05.12.2017, 13:40
Фемида! Якщо ж Ви так все і про всіх знаєте!? То маєте знати, що перший класний керівник пішов у декретну відпустку( Діти прекрасно ладнали)!! Другий клас.керівник- звільнився з школи( цим вчителем взагалі діти були в захваті)!!! І третій класн.керівн- В.М! Тут самі розумієте? !!!!! А Ви подумали, що якщо, мінялися кл.керівники.- то вині батьки і діти? Ви помилились!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Фемида
0 # Фемида 05.12.2017, 15:24
Леся, скажу правду за классных руководителей не знала. Слышала, информацию о двух учителях которых тоже "скушали" дети - история и математика. Это правда или нет. Вы ж знаете, что у нас очень перекручивают информацию люди. И честно говоря, мне жаль детей ведь в 11 классе и такие разборки, когда надо готовится к учёбе в высшие учебные заведения и самое главное к выпуску, это самый был должен счастливый год быть в жизни ваших деток. Жаль.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
леся
+1 # леся 05.12.2017, 17:24
Фемида! Я буду коментувати і говорити за 11 клас! Я знаю за кого Ви ведете мову! І ці вчителі в наших дітей викладають матем.і історію. І діти задоволені і поважають іх! Ну те, що в нас люди можуть перекручувати то це вже я почула!! Навіть про нашу ситуацію. Таке говорять, що в'януть вуха. Але кожному не поясниш! Ви б бачили, як наші діти переходили в іншу школу, як плакали батьки, діти і вчителі! Все ж провчилися 11 років! За одноі вчительки! Цю ситуацію можна було вирішити за кілька хв. І всі б були задоволені! Так хотілося закінчити школу, здати ЗНО . Випуск! Як моя дитина його чекала!!!! Вчили вальс! Готувалися! Одна дитина з нашого класу поіхала літом за кордон, щоб заробити собі на випуск! І все рухнуло! .В. М вирішила по- іншому. І от як все вийшло! І нам жаль!!!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Фемида
0 # Фемида 05.12.2017, 19:32
Все будет хорошо, самое страшное, что нервы только не восстановить. И как говорится в пословице: "Бог не фраер, он все видит" ;-)
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
леся
+1 # леся 05.12.2017, 20:25
Дякую так!! звичайно буде все добре! Шкода, що у дітей таке закінчення 11 класу - залишиться в пам'яті. !!!; Не так хотілося. Але на жаль!!!!!!!! Вони ідуть- вперед! Навчаються! Так Бог все бачить!!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся
+1 # Леся 30.11.2017, 06:32
Те що тут зняли половина! Багато інформаціі вирізано!! Де інформація про те як, виступила мама колишнього випускника? У него був конфлвкт з цієб ж самою вчтелькою. У дитини був сахар. діабет То так довела. Що дитина попала до лікарні. І шоб довчитися перейшла до іншоі школи. Написали і показали тк що ім вигідно
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Віктор Михайлович
+4 # Віктор Михайлович 29.11.2017, 20:27
хоб не був правий а хто б неправий діти в конфлікт дорослих не повинні бути втягнуті. якщо вчитель не правий то повинні розбиратися компетентні органи а не діти. і я наприклад ніколи б не дозволив своїй дитині розкривати рота до вчительки навіть якщо вчитель не правий. А батьки що посіють те й пожнуть.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
+1 # Леся Бистрієвська 30.11.2017, 07:31
А я вчу свою дитину щоб іі не принижували по житті!! І не нав"язували комплекси! І вчу що в любій ситуаціі була повага до старших! Що вона і робить ! Вона доступно без образ пояснила вчителю. Чого виникла така ситуація! Але на жаль вирізали!!! Тому дітей вчити треба бути готовими до всього. Зараз жорстоке життя!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
таміла
+1 # таміла 30.11.2017, 12:56
так. життя жорстоке...дуже жорстоке.правильно...діти мають бути готовими до цього... але краще вчити їх знаходити рішення у складних ситуаціях без позорних скандалів і кровавих війн....для їхнього ж добра
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Тамила Тарасюк
+7 # Тамила Тарасюк 29.11.2017, 15:57
вчіть вчіть...як навчите самі собі так будете мати...якщо навіть вчителька не права-дітям цього знати не треба.сьогодні ви вчите їх не поважати вчительку--а завтра ви щось зробите не так....і ваша дитина поведеться так само з вами,бо ви її так навчили....
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Яна
+3 # Яна 30.11.2017, 07:32
Так,можливо,це не правильно,що ми були втягнуті,але насамперед нас втягнули в цей конфлікт Валентина Миколаївна та наш екс-директор,які вигнали нас з класу,а потім викликали на нас же поліцію.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Укропівка
+6 # Укропівка 29.11.2017, 12:01
Це якась маячня, мені здається це особистий конфлікт і не приязнь до вчителя через справедливі оцінки, які не влаштовують дітей і батьків. А взагалі батьки згадайте своіі шкільні роки, коли слово вчителя був закон. А діти були слухняні і чемні.
Хто хоче мати знання той буде ііх отримувати незалежно від вчителя, а ледачий шукає причину!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
-1 # Леся Бистрієвська 29.11.2017, 13:13
Які оцінки!? Про, що Ви говорите!? Моя дитина хорошистка! Я говорю про відношення і приниження!!!:
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Укропівка
+1 # Укропівка 29.11.2017, 17:53
ЗНО покаже хто які знання має.
Але судячи з коментарів принижують не учнів а вчителя, який вклав своє здоров'я і знання, щоб Ваші діти були освідчиними людьми. Шкода, що батьки в нас не розуміють, що роблять.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
-1 # Леся Бистрієвська 29.11.2017, 18:55
Так так освідченими з комплексами і приниженням!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
0 # Леся Бистрієвська 29.11.2017, 13:16
Так був закон. Але так не принижували! Вчитель був до дітей нормально. І у дітей була повага. Думайте що пишите!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Сіргей
0 # Сіргей 01.12.2017, 21:09
Якщо пііідагог бездарь невдоволена власним життям, то для чого очікуючи хабаря за справжні оцінки в атестаті, вирішувати подальшу долю дітей?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Ксенія
0 # Ксенія 29.11.2017, 11:14
Адміністрація школ, здійснює насилля над дітьми. Детально - Є санітарні норми в них фізкультура включена в загальне навантаження. МОН, зробило фокус - зазначило - фізкультуру в загальному навантаженні не враховувати. Документи МОН не погодженні і не пройшли держ реєстрацію. Грубо кажучи це чернетка. Але велика кількість школ почали цю чернетку застосовувати і плюсують уроки фізкультури до максимально допустимого навантаження учнів. Ось і виходить фізкультура, класна година + на учня 3-4 години в тиждень це 7-8 уроків. При 8 уроках виходить зі школи в 16.30, на наступний день уроки, це мін. 3,5 години. 16.30+3.5=20.00. Вісім годин-чистий час, без перерв на саме необхідне - для обіду, відпочинку... На нашій сторінці, в розділі «фотографії», Ви можете ознаймитись з детальним аналізом, порівнянням, посиланням на нормативні документи. .......f.......osvitavkhm/posts/128651871215929?.. .ment_id=129594797788303
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Ксенія
0 # Ксенія 29.11.2017, 11:11
Интересно, в этой школе проверили: или расписание уроков соответствует утверждённым требованиям; соблюдение санитарных норм в т.ч. по допустимому кол-ву уроков?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Іван
+5 # Іван 28.11.2017, 08:46
Кофлікт, на мою думку, делікатний і його треба вирішувати делікатно. Ми усі у свій час прибирали в школі, працювали на дослідних ділянках, на полях колгоспу і це було тільки на користь. Чому батьки так категорично ставляться до прибирання не зрозуміло. Ну і вчителям треба змінювати позицію щодо викладання та стосунків з учнями, часи міняюьбся, але треба знаходити компроміс інакше виникає протистояння...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Елена Белогривая
+1 # Елена Белогривая 28.11.2017, 08:14
Мені здається, що основою конфлікту є те, що вчителька всілякими способами хоче примусити учнів ходити на додаткові заняття( зазвичай платні). І не прибраний клас - лише маскування справжньої причини. Додаткові платні заняття - один із методів "заробітку" вчителфв-комерсантів. Особливо це поширено у випускних класах, де йде підготовка до ЗНО та ДПА, а також грає роль оцінка з предмету ( для середнього балу). А прибирпння класу у школах йде із 8 класу. Якщо вчительку "кришує" дирекція та відділ освіти, довести приховане вимагання не просто, та можливо...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир Р
+2 # Владимир Р 28.11.2017, 12:40
Те, що Ви пишете, схоже на правду. Приходилось спостерігати таку ситуацію ( я про репетиторство).
Але все ж не треба було доводити ситуацію до такого градусу конфлікту.
Та й учні зарано стали "качати права". Це точно не допоможе їм в цій ситуації, яка стала патовою. Навіть, якщо вважати, що учні праві (а вони не дуже праві), їм це мало що дає, адже до ЗНО не так багато часу.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Юля
+4 # Юля 28.11.2017, 07:58
У неаирішенні конфлікту винен директор, бо місяць не може замінити вчительку, яка могла б врятувати ту саму кількість годин, що й вчителька з 7-го класу! Тут дійсно є певна зацікавленість і "крила", бо вчителька може мати якийсь компромат на директора. А страждають діти, які втратили місяць часу і як напишуть ЗНО?! Якщо нічого не роблять чиновники району, то мають зробити чиновники області. Моральним недовчителям не місце у закладі освіти, тим більше- з такого предмету і з такою корупційною ментальністю!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир Р
+9 # Владимир Р 28.11.2017, 01:09
Може в чомусь педколектив допустив помилку, але якщо створити прецедент, то в школі буде творитись безлад. Має бути якась дисципліна. І якщо будуть керувати учні, а не педколектив, то такі спільноти просто доведеться розформовувати через нестерпну обстановку.Не хочуть вчити українську мову - нехай не вчать. Поставити тим, хто не відвідує уроки, відповідні відмітки у класному журналі про відсутність, довести до відома батьків, і - вільні! Моя думка: учням треба вказати їх місце - учнівське. Стануть вчителями - будуть керувати. Нічого страшного вчителька не вчинила. Ми теж, в свій час прибирали свій клас. Нічого, вивчились, живі-здорові, дякуємо своїм вчителям за освіту.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся
+6 # Леся 28.11.2017, 07:25
Володимир! Ми у свій час прибирали теж! Але нас вчителі ніколи не принижували ! Коли вчителька тлумачить дітям , що вони " У цему житті не варті нічого! І я Вам - це доведу! То скажіть- це педагогічно??Нав'язувати дітям комплеки? Приниження? Це Хіба цему у школі треба вчити ??конфлікт крайня точка! Бо було скільки образ....... ! !! Тому батьки і забили тривогу. Але на жаль лише в 11 класі. І ще хочу Володимир Вам сказати : мали б Ви своі діти говорили б інакше. А укр мову вони хочуть вчити! Бо вони здаватимуть ЗНО! І якщо так як Ви сказали вказувати учням місце . то , що з цих учнів буде? Які вони будуть. І ще одне: я народжувала дитину! Не для того, щоб іі вчителька говорила що вона неварта у цему житті. ! Вона народилася і вже варта цего життя !! Я свою дитину люблю і буду захищати!!! Тому інколи ставте своіх дітей на місце дітей з 11 класу!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Владимир Р
+8 # Владимир Р 28.11.2017, 11:44
З чого Ви взяли, що в мене нема дітей??? Мої діти такого віку, як Ви, приблизно.
Ви кажете, поставити свою дитину на місце Вашої?
А я Вам відповім: якщо створити такий прецедент, то в школу взагалі не можна буде пускати дітей, бо авторитет вчителів буде підірвано. Думати іноді головою треба, на пару кроків вперед, а не бездумно атакувати будь-кого і будь за що , бо "то ж моя дитина" !
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
0 # Леся Бистрієвська 28.11.2017, 14:38
А тепер я відповім Вам! То напевно і маєте внуки!? Якщо у Вас такі діти дорослі! Так поставте! Дуже б хотілося! Бо всі розумні , коли не стосується своі дитини! І насамперед я думаю головою. І як мама! А я і не хочу і інші батьки пускати дітей до такоі вчительки. Щоб кожного разу ім тлумачити які, вони дурні і бездарні! У нас в школі прекрасні вчителі і діти іх люблять! Всі вчителі кажуть, які діти прекрасні. Творчі! Вони у нас і танцюють. Захищають честь школи. Привозять перші місця і нагороди! знаєте іноді і хочеться щоб не тільки вона казала, які бездарні. Але і похвалила! І діти потяглися б самі до вчителя! Вчителька не знайшла підхід до них і що тепер?? Знажте кажуть є свобода слова! Кажіть! Якось знайдемо вихід? І що????? Діти сказали. Попросили вчителя залишити іх. Чому Почалася травля!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
0 # Леся Бистрієвська 28.11.2017, 14:50
Почалася травля на дітей. Дочка приходить до школи , яка працює в прокуратурі. Погрожує дітям. Зять тарбає мою дитину, щоб вияснити чому вона так сказала і нехоче вчителя? ! Це такммає бути? Це що ім все дозволено бо вони мають зв'язки. А ми прості батьки маємо на це дивитися! І терпіти. Не ми одні! Є класи які неможуть з вчителем а вчитель з ними. І все! Але вчитель історіі якого не хотіли прийшов до нас. Наші діти знайшли спільну мову з ним. З задоволенням ідуть на урок. Чому тут вчителька стала на принцип і не відійде!! Чому?? Ми просили , говорили! Ні вона ж принципово стоіть на своєму! Хочу сказати ! Що я буду захищати свою дитину! Бо я іі народила я іі люблю! А якесь ..... Тарбати і принижувати не буде!!! Це б зробила кожна МАМА!!!! У неі є внуки і діти не думаю що вона ім говорить що вони в цему житті нічого не варті. Дуже жаль!! Що є такі вчителі. Від цего страждають діти!!!! А діти - це наше майбутнє!!!!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Володимир
+3 # Володимир 28.11.2017, 19:08
В сучасній школі учні повилазили вчитеям на голови вже давно, відчуваючи безкарність і можливість здійснювати тиск. Одна з учительок забрала у 9ти класника карти на уроці, якми він грав з однокласником і отримала з кулака по обличі і угадайте, кого звільнили)
Учителю біології запускали під спідницю телефон з камерою і знімали нюжню білизну...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Леся Бистрієвська
+3 # Леся Бистрієвська 28.11.2017, 20:45
Ви взяли дитину, яка вчинила погано! І гребете всіх під нього! Я ж написала що, до дітей потрібне нормальне ставлення! І все!!!!! Але Ви не чуєте і нема бажання чути. Бо не стосується Ваши дітей! Я всерівно залишуся при своій думці!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Ксенія
-1 # Ксенія 29.11.2017, 12:54
Ви ніколи, не задавали собі питання - чому одні і ті самі діти - одних вчителів дістають, а інших ні?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Віктор
0 # Віктор 06.12.2017, 19:09
Леся, за якими б іменами та прізвищами Ви не ховались "вуха" неграмотності, безкультур'я, неповаги до старших так і стирчать. Так як Ви перекручуєте факти в гонитві за помстою, не співвимірною із вчинком учителя, ще треба пошукати. Якщо не маєте совісті, побійтеся гріха.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
леся
0 # леся 07.12.2017, 06:32
Це ще у кого совісті нема?!!!! Гріха я не боюсь!!!!! . Бо сказала те що є! А якщо Ви не знаєте- нема чого мені тут за гріхи проповідувати! Це ще потрібно розібратися у кого вуха стирчать!? І хто перекручує факти!? Повага у мене є до старших! А якщо Ви погоджуєтеся з вчинком вчителя- то це Ваша особисто думка!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
леся.
0 # леся. 07.12.2017, 07:15
Віктор Ви краще свою проповідь розкажіть тим іменам за, якими, як Ви говорите я ховаюсь! Що вчинок безкультурний! Неграмотний! Не залежно чи то дитина , чи то дорослий ! Має бути -межа! Бо всі- люди! Не знаючи ситуаціі, можна писати, що завгодно!!! Тому , як Ви написали потрібно пошукати! Шукайте! А потім пишіть!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
Ксенія
-1 # Ксенія 29.11.2017, 13:01
Коли Ви вчились у школі, скільки уроків у Вас було?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
кома
+1 # кома 29.11.2017, 20:57
Якщо немае солдата, то не може бути й генерала! Шановні батьки! Не дозволяйте педагогові принижувати мораль, Вашои дитини!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга

Додати коментар

Захисний код
Оновити
 
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення